tirsdag den 15. oktober 2013

Life as i know it - October










I øjeblikket står den på opgaveskrivning. Jeg skal aflevere mit BA-projekt på mandag, og det er som om overspringshandling er mit mellemnavn. Jeg er helt vildt inspireret i øjeblikket og ligger vågen og tænker på alle de ting jeg skal lave når jeg har afleveret opgaven og været til eksamen. Da håber jeg bare, at jeg kan huske alle idéerne stadig...

Alle de hyggelige efterårs ting jeg husker jeg lavede med min mor da jeg var barn, har jeg taget op igen, og lavet selv. 
Græskarhoved, bladkrans og edderkoppespind med kastanjer.

Jeg har også drukket et par kopper varm kakao eller tre, og spist et par kanelsnegle. 
LCHF blev en byrde i stedet for en sjov livsstilsændring, men jeg har prøvet at holde ved, kun at spise når jeg er sulten, og det går egentlig ret fint, så helt tilbage i det gamle mønster er jeg ikke...

Naturen er på sit flotteste lige nu, og jeg nyder det sammen med Otto. Jeg har fundet uldstrømpebukserne, handsker og tørklæde frem, for det begyndt at blive ret koldt, syntes jeg. Men jeg elsker sådan de firske kinder man får, i det her vejr.

Godt efterår :-)

I'm writing my BA-project, and hopefully soon finish! I have to deliver on Monday, and i can't wait! I have so many ideas on my mind i want to try out.

Happy Autumn!
xx

5 kommentarer:

  1. Held og lykke med opgaveskrivningen. Jeg misunder dig ikke selve skrivningen, men den fede fornemmelse når den er afleveret!
    Lækre billeder, man får helt lyst til at gå en tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tak, lettelsen var stor da jeg havde afleveret, nu drejer det sig bare om eksamen på fredag! Gys!

      Slet
  2. sikke skønne billeder :-) Nyd efteråret og fingerkrydsning for din opgaveskrivning :-)
    Herlig blog du har :-)

    SvarSlet