onsdag den 9. oktober 2013

Efterår










Efteråret er så smukt. 
Jeg elsker at gå rundt og snuse til mig. Det er som om luften er mere frisk, og jeg elsker at få røde kinder.

Jeg har købt græskar, sammen med min lille hjælper, og en af dagene kommer der nok noget smukt ud af dem! Indtil videre er det kun blevet til en lille græskar-dekoration, men jeg har idéer til flere...
Han var så sød, min lille hjælper, efter vi havde købt dem, spurgte jeg ham om han ville holde de små i hans klapvogn, og efter lidt tid, hvor han holdte et græskar meget stramt mellem hans hænder, spurgte han "hva' det" og pegede på dem, hvor jeg fortalte ham af det var græskar. 
Han var så stolt da vi skulle bære rundt på dem bagefter og sagde "garkar" hele tiden. 
En sød lille og stolt hjælper!

Autumn is here and i love it!


xx

3 kommentarer: