lørdag den 28. september 2013

Venedig // Venice

















Vi kom hjem fra Venedig for halvanden uge siden, nu er hverdagen så småt vendt tilbage, men det var godt få ladet batterierne op. Den næste tid bliver travl.
Venedig er smuk, og jeg føler mig taknemlig over at jeg fik lov at opleve byen. Det var en rigtig kærlighedstur vi var på.
Jeg fandt et sted hvor man kunne få rigtige isvafler, og ikke bare de der papvafler. Jeg tror det var verdens bedste jordbær is, efter min mening. Men sacher tærter isen var også ret god :-)

We have been Venice, it was fantastic.
I think i've tasted the best strawberry icecream ever!

xx

3 kommentarer:

  1. Ja,Venedig var skønnere end jeg havde regnet med, så jeg er også glad for at have oplevet Adriaterhavets Dronning, var der d. 13-9-2013 i stålende solskin. Et minde for livet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt Anne-Marie, vi var i Venedig den 10. eller 11. september :-) Vi kunne næsten have mødt hinanden :-)

      Slet