onsdag den 21. august 2013

Til salg // For sale





Vi har sat vores lejlighed til salg!

Vi vil rigtig gerne flytte til Falster i et hus, tættere på vores familier.

Vores lejlighed er 63 kvm, 2 værelser og ligger lige i centrum af Kongens Lyngby i en dejlig andelsboligforening.

Hvis I er interesseret i at se hvordan vi bor, eller er interesserede i vores lejlighed, så kan i se salgsannoncen her.

Det bliver ikke det sidste man ser af mig her i foreningen, selvom jeg flytter, for jeg har fået flere venner som jeg ikke kan undvære når vi flytter til sydhavsøerne :-)

English recap: Our apartment is for sale! You can see it here.

UPDATE: Vores lejlighed er ikke længere til salg! 
Our apartment is no longer for sale!

xx

6 kommentarer:

  1. Vil bare lige sige, at vi er en flok kreative kvinder (i alle aldre) der mødes en gang om måneden i et lille galleri i Toreby, hvor vi strikker, hækler eller hygger med andre kreative sysler - og du er hjerteligt velkommen når du vender tilbage til sydhavsøerne :o)

    SvarSlet
  2. Ahh hvor ser den dejligt ud. Håber den er hurtigt afsat, så I kan komme syd på:-) Ha en rigtig dejlig uge:-)

    SvarSlet
  3. Åh! Jeg troede lige det var sofaen du ville sælge! Den er super lækker, hvor er den fra?

    <3
    Pia Sabine

    http://piasabine.com

    SvarSlet
  4. Falster? Ohh nooo..... eller, jeg mener... hver sin smag ;-)
    (Har boet der i 7 år, og er bare så taknemmelig for at være flyttet hjem til min familie i Jylland. Men hey, det er jo nok det samme for dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har faktisk besluttet os ikke at sælge alligevel, så vi bliver nok bare ved med at savne vores familier :-)

      Slet