tirsdag den 16. juli 2013

Hindbærsnitter // Raspberry shortcrust cake


Jeg har fundet en opskrift på Hindbær snitter ovre hos Lone Landmand, som jeg bare liiiige måtte afprøve.

Jeg har serveret dem både for min farmor og i praktikken på min sidste dag, og begge steder blev de godkendt :-)

Prøv dem!

I have tried this recipe on raspberry cake. It is a danish recipe i believe, with to layers of shortcrust pastry and raspberry jam in between, topped with white icing and sprinkles.

I have served it for both my grandmother and at my last day as a intern, and it was approved by everybody :-)

You should try make them!



xx



2 kommentarer:

  1. Nemmeste kage i verden og måske den bedste i verden. HURRA for hindbærsnitterne - de ser skønne ud :-)

    SvarSlet
  2. Lækkert. Det er rigtig fint med de frysetørret hindbær på.

    SvarSlet