tirsdag den 2. juli 2013

Etsy love #6

Sidste år startede jeg en tråd med min kærlighed til etsy, og viste nogle af de ting frem som fangede min kærlighed.

Nu er jeg på den igen, og er faldet pladask for nogle ting i læder.

Måske jeg skulle tage et kursus i syning i læder?
Det måtte være helt fantastisk at kunne lave sådan nogle fine ting selv.

Som du kan se, når du trykker på de forskellige links, er alle tingene fra samme shop, og det er simpelthen fordi alle tingene i shoppen bare er helt fantastiske!

English recap: Last year I started a thread with lovely things I had found on etsy, that i just had to share, now i have some more, this time all in leather, and all from the same shop.
I completely fell in love with all the designs, and I'm wondering if i have to go take a sew-in-leather class, because I would love to make such fine things myself!

xx

Personalized Envelope Clutch with Initial Letters - Leather - Nude - Hand Stitched - Front Page of Etsy


Personalized Multi Envelope Clutch Bag with Chain Shoulder Strap - Leather - Hand Stitched


Luggage Tag with Back Window - Nude (M) - Personalized - Leather - Hand Stitched



Ingen kommentarer:

Send en kommentar