mandag den 1. juli 2013

En sød tanke // A sweet thought






Jeg var så heldig at vinde en give away hos Cecilie // hvadbiertænker sponsoreret af sendentanke.dk, og det var et gavekort til Wunderwear :-)

Heldige mig! For det blev til et nyt sæt undertøj - og undskyld mig, jeg plejer ikke lige at vise mit undertøj frem på bloggen, men jeg er glad så for at jeg vandt, og glad for mit nye sæt undertøj, så jeg måtte bare vise det frem, og sige tak for gaven :-)

Jeg syntes det er super smart med gavekort over mobilen, og det fungerede rigtig fint da jeg stod i butikken og skulle betale med mit mobile gave kort :-)

Også ret smart hvis man lige har glemt at købe en gave, at så bare sende fødselaren et mobilt gavekort? :-)


Jeg er en heldig tøs!

English recap: I won a giftcard on Cecilies blog, sponsored by sendendtanke.dk to the shop Wunderwear. I'm such a lucky girl!


Elsker du ikke også bare uventede gaver? // Don't you also love unexpected gifts?
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar