onsdag den 3. juli 2013

En hat skal der til // Hats on

Mens jeg går og drømmer om rigtig sommer, drømmer jeg også om en ny hat!
Min hovedbund har det nemlig med at blive hurtig solskoldet...

Jeg håber sådan at skulle få brug for sådan en i år, om ikke andet så i det mindste når vi skal på ferie til september...

Men mens jeg drømmer, og solen lader vente på sig, så har jeg også lige lidt tid til at beslutte mig for hvilken af de 8 hatte herunder jeg skal købe i år.

Hvilken hat er din favorit?

While I dream about the real summer to come, I also dream of a new hat!
My scalp sadly has the fact of getting sunburned rather quick...

I hope so so so much that i will need such, at least when we are on vacation until September ...

But while I'm dreaming, and the sun is not here yet, I also time to decide which of the 8 hats below I need to buy this year.

Whats your favorite?


xx




#1- Lys stråhat med neonbånd fra HM til 69,95,-
#2 - Mørk stråhat med blåt bånd fra HM til 79,95,-
#3 - Klassisk lys stråhat fra Oasis, set hos ASOS til 138,88,-
#4 - Blå stråhat fra River Island, set hos ASOS til 83,33,-



#5 - Navy og hvid fra Malene Birger til 359,40,-
#6 - Sort med kelim mønster fra Zara til 59,-
#7 - Lys stråhat fra Pieces til 179,95,-
#8 - Sort stråhat fra Pieces, set hos ASOS til 166,65,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar