mandag den 1. juli 2013

At følge // To be a follower

Jeg ved ikke hvordan du gør det, altså følger en blog.
Men jeg har altid gjort det igennem blogger, så når jeg logger ind på min blog, og er på min private side, er der en læseliste, og der er hertil jeg tilføjer de blogs jeg gerne vil læse, uanset hvilken blogudbyder de nu engang har.

Jeg troede det var den mulighed der ville lukke, med start fra idag? Men det er åbenbart en anden måde at læse blogs på som er lukket, men hvis nu den måde du plejer at læse blogs på er lukket, så kan du altså følge mig på den måde jeg læser blogs, eller gennem bloglovin.

Follow on Bloglovin

English recap: Google reader should be closed today, I'm not sure if it is, but anyways, you can follow me with bloglovin :-)

xx

4 kommentarer:

  1. Jeg troede også det var den mulighed der lukkede, jeg er lidt forvirret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis ikke, vil jeg sige, for jeg syntes det er lidt omstændigt at skulle til at følge med et nyt sted, at skifte vane - om man vil, det er jeg ikke så god til :-)

      Kh

      Slet
  2. det er ikke det der forsvinder - som jeg forstår det bruger du Bloggers læseliste - det er hvis du bruger Google reader at du vil få et "problem" - jeg gør ligesom dig og det kan man så vidt jeg ved godt fortsætte med - det er nok også derfor jeg ikke rigtig har kunnet sætte mig ind i panikken:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved slet ikke hvad google reader er så :-p

      Men det passer mig fint at jeg kan blive ved med at læse med som jeg hele tiden har gjort, og har heller ikke rigtig kunnet forstå hvorfor det skulle lukkes ned, men bare mig der ikke har sat mig ordentlig ind i tingene så :-)
      Tak for info.

      Slet