lørdag den 29. juni 2013

Så lang, så godt // So far, so good

Suk , det regner! // Sigh, it's raining!


En lille opdatering på min liste må da være på sin plads, nu weekenden snart er halvvejs.

Jeg har streget dem over jeg har fuldført, indtil videre.


Gå en lang, lang tur med Otto, måske omkring min sø.
Tage fodbad og lakere mine negle.
Sy en make up pung eller to, eller tre.
Se Flipped efter Ullas anbefalinger.
Bage kokosmakroner, hindbærsnitter, flødeboller eller noget helt fjerde. Eller måske lave det hele, så jeg kan dele med mine kolleger på mandag!
Læse er par sider eller 100 i en bog

Så det var jo egentlig ikke så meget, men hvordan havde jeg også tænkt mig egentlig at skulle sy - uden nogen symaskine? Godt så, den streger vi også.

Så er vi så langt...

Den lange tur den streger vi nok også, det bliver ikke til noget ekstraordinært i det her vejr.. Måske i morgen.
Jeg har også bagt små morgenmads pandekager, så at bage "noget helt fjerde" kan vi nok godt strege...
Egentlig er det jo også bare helt vildt dejligt at have en liste der er helt streget og man kan gøre lige hvad man vil?

Gå en lang, lang tur med Otto, måske omkring min sø.
Tage fodbad og lakere mine negle.
Bage kokosmakroner, hindbærsnitter, flødeboller eller noget helt fjerde. Eller måske lave det hele, så jeg kan dele med mine kolleger på mandag!


Nu må det være fodbade tid...


English recap:
Here is a little update on my post from yesterday about the list for the weekend to do's.

So far i have, seen the movie, read a lot of pages, and baked pancakes. The sewing I actually can't do because I don't have a sewing machine (Yeah I know, what was I thinking?).

Now I'm going to take a footbath, wuhuu!

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar