torsdag den 20. juni 2013

MUNK - way to live

I den sidste tid har jeg de fleste hverdage tilbragt på Christianshavn, og hver dag har jeg gået forbi MUNK,
Bare på den anden side af gaden.
I sidste uge gik jeg over vejen, og ind for at besøge forretningen,
mere præcist ligger den på Torvegade 25, lige når man kommer fra city til Christianshavn over Knippelsbro.


Det er længe siden jeg har været i så skøn en butik! Åh, mit indretningshjerte smeltede helt.

(Måske jeg ikke før har snakket så meget om min kærlighed til indretning, men den er stor!!)

Alt i forretningen er nøje udvalgt, nogle af mærkerne sælges ikke andre steder, og nogle gør, men alle varerne er valgt specielt ud og derfor er det ikke alt fra leverandørerne som findes der, kun det nøje udvalgte.

Så her får i først lidt billeder fra forretningen, og efterfølgende en samling af de ting som jeg, blandt en masse andet, syntes er helt fantastiske!


Åh se lige de smukke stole. Visu wire og Nerd, i sart lyserød. I love!


Jeg har så længe drømt om træ på væggen derhjemme, nu må det vidst være!


Kobber love.


Når man nu alligevel har en rist i gulvet, hvorfor så ikke nyde synet af den og male den neon gul?


Åh suk!


Smukt stativ til smukke cykler? :-)

Nu til nogle af mine største ønsker hos MUNK. Selvom det var ret svært at vælge nogle ud, når man nu syntes det hele er helt fantastisk.



(Alle billederne er taget af mig, undtaget dem brugt i collagen, dem har jeg lånt fra MUNK's webshop. Collagen har jeg selv lavet)

# 1 - Diamond light, en så smuk pære som ville passe perfekt ind hjemme hos os, til 249,-
# 2 - Material Pendel, i kork, eller måske beton. Åh det er svært at vælge! De koster 795,-
# 3 - Tembo lænestol, i okkergul, karrygul eller hvad man nu kalder det. Den ville passe så fint sammen med vores petroleums blå sofa, fås til 11.950,-
# 4 - iWood tavle. Når jeg en dag for en baby, så skal det her være dens første telefon! Kan fås for ikke mere end 99,-

Hvis du ikke har mulighed for at besøge forretningen "IN REAL LIFE" så syntes jeg bestemt du skulle tage et kig forbi deres webshop. Jeg ved i hvert fald godt hvor jeg skal gøre mit næste indretnings-køb.


English recap:
Last week i was visiting a shop i have walked by for weeks, an interior shop called MUNK - way to live, and it was so amazing. If you want to visit their webshop it's here.


xx





Ingen kommentarer:

Send en kommentar