fredag den 14. juni 2013

Make over + 3 års fødselsdag + give away

I de næste par dage vil der rode en hel del på min blog, da jeg har besluttet at der skal ske lidt nyt og bloggen er lige fyldt 3 år, så jeg syntes det ville være meget passende at sætte en give away igang!

Præmien består af tre kunstkort af Sofie Børsting.
De måler 13,7 x 21,5 cm.



For at være med skal du skrive en kommentar i indlægget herunder (gælder for 1 lod), og skulle du være interesseret i ekstra lodder, kan du gøre følgende;

Være fast læser af min side enten via blogger, rssfeed, bloglovin eller lignende = 1 lod
Følge mig på instagram @enkreativkvinde = 1 lod
Syntes godt om min side på facebook = 1 lod
Reklamere for min give away i et indlæg på din egen blog = 3 lodder
Reklamere for min give away i din sidebar på din blog = 3 lodder

Brug gerne billedet herover.

I alt kan du komme op på 10 lodder!


Vinderen vil blive trukket den 1. juli 2013!

Jeg håber du vil være med :-)

xx

English version:
The next couple of days I will give my blog a make over so i'm so so sorry for the mess i'm making, and beside that, my blog recently turned 3 years, so I think it's time for a give away!

The prize you can win is three artcards made by Sofie Børsting.
Measuring 13,7 x 21, 5 cm.

To enter the give away you have to write a comment below (count as 1 ticket), and if you are interested in more, you can do as followed;

Follow the blog via blogger, rssfeed, bloglovin or something like that = 1 ticket
Follow me on instagram @enkreativkvinde = 1 ticket
Like my facebook page = 1 ticket
Make a blog post on your own blog about the give away = 3 tickets
Place a picture with link in your sidebar at your blog = 3 tickets

You can use the picture above.

In totally you can get up to 10 tickets!

The winner will be drawn on July 1, 2013.

I hope you all will play with me :-)

xx








25 kommentarer:

  1. Deltager med 2 lodder :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-)
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min giveaway på louise-lerche.blogspot.dk

    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Deltager med 3 lodder.. Deltag i min giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/05/giveaway.html

    SvarSlet
  4. Følger dig på facebook, så deltager med 1 lod :)

    innocentcherryblog@gmail.com
    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kommentaren i sig selv gælder også for et lod :-)

      Slet
  5. Jeg er med på 3 lodder. Følger dig både på facebook og bloglovin. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Hvor er de super pæne :) Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  7. 1 lod til mig. Smukke print. Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg nøjes med et enkelt lod.

    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  10. Jeg napper glad 1 enkelt lod... og x'er fingre :-D

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 2 lodder :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  12. vil gerne deltage med to lodder. hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  13. Deltager med 2 lodder :)
    - har liket din facebook side

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Dem vil jeg bare elske at hænge i min stue, så jeg vil gøre alt og deltager med alle mulige lodder!

    Link til din give-away på: http://oktoberkindblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Jeg er med på to lodder - kommentar og fast læser:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, jeg nøjes med et lod - kan ikke finde noget sted at tilmelde mig som fast læser.
      K.h.
      Christina

      Slet
  16. Vil meget gerne deltage med et lod, fine kort :o)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med et fastlæser-lod = 1 stk. :0) Det passer perfekt til min nyindrettede stue, hvor det pt kun hænger børnetegninger (som dog også er fine).... Kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kommentaren i sig selv, skulle også gerne give et lod :-) Så jeg vil mene du er på to!

      Slet