lørdag den 6. april 2013

One year book challenge - Book #1 Eat, pray, love



Jeg har lavet endnu en cirkel til min sidebar, og den omhandler som jo kan ses, min udfordring om at læse 25 bøger på et år.

Jeg vil poste mine tanker omkring bøgerne jeg læser derovre, da det ellers vil være nogle ret teksttunge indlæg med meget få billeder. Ikke desto mindre syntes nogen måske det kunne være interessant at læse alligevel :-)



Den første bog jeg har læst var "Eat, Pray, Love" af Elizabeth Gilbert, og den satte en hel masse tanker igang, om mit liv før min depression, og mit liv nu, som en glad pige :-)

Tryk på cirklen i sidebaren og du kan læse mere :-)

English recap:The first book I have read in my book challenge were "Eat, Pray, Love" by Elizabeth Gilbert, and if you would like to read what thoughts I have about, press the "one year book challenge" in the sidebar, and google translate :-)

xx



1 kommentar:

  1. Sikke en hyggelig og overkommelig challenge. Jeg gad også godt læse den bog, den må på min lange lange liste (:

    - Kit

    SvarSlet