tirsdag den 2. april 2013

New in: Old love

Min kærlighed for neon er efterhånden ret gammel, men den er stadig stor!

Indtil nu har neon ikke været i min garderobe, kun på boligaccessories, men jeg er vild med det :-)

Nu har jeg en basic t-shirt i pink neon, som jeg mest bruger indenunder noget andet så den bare lige kan titte lidt frem og give lidt farvepift til at det sorte jeg plejer at gå i.
En hårelastik, også i neon pink, jeg næsten brugerdagligt, sammen med et tørklæde i koral neon og leo.
Leopard print hitter også stadig hos mig, og det kastede jeg vidst min kærlighed på før neon. Old love :-)

Og så måtte jeg også bare eje nogle wedges. Har ønsket mig nogle i lang tid, men kunne bare ikke lige finde de rigtige...
 Jeg er super glad for dem her, da de ikke gå op om anklen og får mig til at se tykbenet ud :-)


English recap: I still have a huge crush on leopard and neon, and therefor i just wanted to show you my latest buy.

Er i også vilde med leopard og neon?

xx

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ret godt lide tørklæde og sko... Hvilket mærke er de?

    SvarSlet
  2. De er faktisk fra den billige sko butik Deichmann.. Skoene koster 299,- og tørklædet 80,-

    SvarSlet
  3. Neon er også bare in' jeg er selv helt vild med det.Søde ting du har fået købt.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, her i blogland har neon jo været in længe, men det som om der kommer mere og mere af det, så det er vidst fint jag har lagt min kærlighed der :-)

      Slet
  4. Jeg er ikke heeeelt med på neonbølgen - endnu.. der er dog sneget sig lidt ind i hjemmet på det seneste ;)
    Leopard er jeg tilgengæld helt vildt med og har været det siden jeg var 14! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var slet slet ikke til leopard i starten, men så var jeg på sykursus hos Line/Marapytta, og hun havde altid et eller andet leopard på. Sko, bluse, kjole, leggins, jakke... Og så faldt jeg også for det :-)

      Slet