tirsdag den 16. april 2013

It's been a while, but i'm still here

Jeg er her stadig. Livet er bare igang med at blive levet, og det går lidt hedt for sig :-)

Jeg er startet i praktik et nyt sted, og det har været lidt hårdt med alle de nye ting jeg skulle lære - så jeg er gået tidligt i seng en del dage i sidste uge.
Billederne viser lidt forskelligt, en god blanding kan man vel sige.

#1 - En jordbær mad til morgenmad. 
#2 - Brev fra Sofie Børsting da jeg for noget tid siden vandt en give-away hos Cecilie.
#3 - Jeg syede lige en lille kjole str. 1 år, da jeg blev for nærig da jeg skulle købe en gave... Mit motto er gået hen og er blevet "Det kan man da lave selv".
#4 - Kjolen var en gave til min mors fætters datter som skulle døbes. Søde lille Freja.
#5 - Skildpadden er stedet hvor jeg er at finde næsten hver dag de næste tre måneder.. Kom forbi og saml din egen sandwich :-)
#6 - Endnu en omgang morgenmad. Hver morgen burde starte med et solidt morgenmåltid, nogen gange går tingene bare lidt for hurtigt.
#7 - Jeg har hold kurser i de to sidste weekender. Cupcakes og English Afternoon Tea, og det var mine sidste i AOF regi for denne omgang. Hvis nogen ønsker private kurser kan det stadig lade sig at gøre :-)

Vi ses!
xx

English recap: I bunch of pictures showing a bit of what I have been doing the last couple of weeks...
See you :-)








1 kommentar:

  1. Ej, hvor skønt at du er hos Skildpadden. :)
    Jeg var der i sidste uge og drikke kaffe med min veninde.
    Du var der dog ikke, men det er et skønt sted.
    Det kan være jeg får tid til at smutte forbi og sige hej inden så længe.

    Ha' en dejlig aften. :)

    SvarSlet