mandag den 25. marts 2013

påske

Små glimt som viser hvordan min påskeferie nydes :-)
I år er min påske særlig lang. Den startede i tirsdags efter eksamen, og indtil den 8. april hvor jeg starter i praktik, så alting foregår i slowmotion. 
Jeg er stadig ikke kommet i gang med at sy, og det giver mig dårlig samvittighed, for jeg vil virkelig gerne! Men der er også mange andre ting jeg virkelig gerne vil, og energien er ret lav. Jeg ved ikke om det er ovenpå den eksamen, eller om det er fordi jeg har holdt pause med at spise ekstra d-vitamin...

# 1 - små søde stedmoderblomster pynter rundt i hele lejligheden, og jeg nyder dem! Og jeg nyder at have lidt jord under neglene igen.
# 2 & 3 - Morgenmad og the indtaget i sofaen, med god bog inden for rækkevidde, benene iklædt nyeste tøj-køb, smækket op på den også nye puf!
# 4 - Grønt pift i køkkenvinduet, jeg har plantet karse i små æg :-)
# 5 - Min kæreste var så sød at bygge et lille sy bord til mig i vores soveværelse - måske jeg bare skulle have haft et skab i stedet og blevet ved at sy på spisebordet. I hvert fald er det blevet samling for alt muligt dims. Men i dag tog jeg kampen op og det er blevet ganske godt. Nu er der plads til en symaskine igen, update er undervejs.

English recap: I´m enjoying my easter-holiday, and here are some glimpse of what I have been doing so far.

xx






1 kommentar: