onsdag den 6. marts 2013

Min morfar lærte mig

Min morfar lærte mig at der ikke altid skulle så meget til at gøre hverdagen lidt ekstra god.
Et stykke køkkenrulle kunne sagtens være fin hvis bare den blev foldet og lagt pænt, hverdags tallerknerne var også fine nok, hvis bare man gjorde lidt ud af det visuelle som skulle ligge på tallerknen.

Jeg tænker stadig på min morfar hver eneste dag, der er så mange ting jeg gerne ville have delt med ham, og hans små morgen sms'er hvor han ønskede mig en god dag, dem savner jeg også inderligt.

Det er så mærkeligt når et liv ender, at det er definitivt. Jeg har stadig svært ved at forstå det. Måske bliver det aldrig anderledes. Men i hvert fald føler jeg mig lidt tættere nær ham når jeg efterlever nogle af de ting han lærte mig.

En rugbrødsmad med avocado, hytteost, brøndkarse og cherry tomater - på en helt almindelig kedelig hvid tallerken.
Velbekomme!

xx




English recap: My grandfather learned me many thing, one of them was how to make the everyday a little better, by treating your esthetic visual eye.
I miss my grandfather and think of him every day. I'm celebrating him by doing the things he taught me, in that way i feel a little closer to him...

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar