fredag den 22. marts 2013

Det der kreative liv

Det har praktisk talt været meget ikke eksisterende på det sidste.

Det skyldes at jeg var til eksamen i tirsdags. Og inden der var der et par bundne forudsætninger som skulle beståes for at kunne blive indstillet til den rigtige eksamen.

Jeg betod selvfølgelig det hele.. også med ros.
Og så fik jeg 10 til min eksamen. Nu har jeg bestået 1., 2. og 3. semester på mit studie, og mangler nu kun virksomhedspraktik samt tilhørende opgave og at skrive min bachelor opgave.

Til info, så valgte jeg at droppe den praktik som jeg har vist alle de skønne madbilleder fra tidligere. Det var slet ikke et sted for mig, men nu har jeg fundet et andet. 
Og det glæder jeg mig til. Det starter den 8. april.

Jeg er stadig i gang med at gøre klar til at åbne min lille butik, og det bliver lige om straks, jeg mangler bare liiiige at kunne ligge nogle flere ting derind.

Indtil videre, så må i nøjes med et billede af min altid underskønne Otto, som nyder at ligge i vindueskarmen og kigge ud. Det er første gang jeg har givet ham lov, og indtil videre har han ligget der i en time. Jeg tror han er ret vild med det :-)


English recap: It has been a little quiet here and it's because I have been to several exams. Now its over, and I´m happy with ending the last one with 10 (which is the second best grade). 
I´m still about to open my little shop, but I just have to have a little more things to put in there first. But soon!
Until then, look at my little Otto. He is laying by the window. It´s the first time I have allowed him to be there, and so far here has been there for one hour. I think he likes it :-)

xx

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den flotte karakter, kan godt forstå, hunden gerne vil ligge på den side af glasset ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh han vil nu rigtig gerne ud. Men vi har ikke have, og det begrænset hvor længe jeg kan være ude i den kulde!! :-) Forår kom snart!

      Kh

      Slet