torsdag den 28. februar 2013

We could totally be friends #3 Chocolat

Denne gang er det faktisk en dansk blog jeg gerne vil dele, og helt ærligt, så kalder jeg faktisk lidt hende bag for 'min chokolade guru'... i virkeligheden hedder hun Maja!

Vi kunne være bedste venner :-)
Ligesom mig, så har hun også en svaghed for chokolade...

Jeg æder det hele råt - hendes indlæg med de mest fantastiske spiselige ting og sager oftest lavet med chokolade som en af hovedingredienserne.
Endnu har jeg kun afprøvet en enkelt af hendes opskrifter, men jeg har købt ind til en til, som skal laves i morgen.

Jeg bliver SÅ lækkersulten hver gang jeg kigger med...

Men okay, kig nu bare på billederne her, og lad dig savle...

Champagnebrus - lime lemonadeis med mørk chokolade

Valentines day - dessert - hvid chokolade mousse med mini macarons

Minitærter med mokka, chokolade og blåbær


Gateau Marcel - chokolademoussekage

Tærte med chokolade og hindbær

Chocorons - med hvid chokolade, lakrids og citron

Brownie batter balls

Jul varm chokolade med appel og kanel

Friske blåbær overtrukket med hvid chokolade (tilsat frysetørret blåbær og citron)

Den sidste her, er den jeg skal prøve i morgen. Blåbær i hvid chokolade. Uhm, jeg glæder mig!

English recap: This time i'm sharing my chocolate guru with you. Normally i just refer to her as that, but her real name is Maja!

I could totally be friends with her!!!

 So far i have only tried one recipe, but i have bought the ingredients for one more, to make tomorrow (the blueberries in white chocolate at the last photo).
But even though I haven't tried much out yet, i dont mind, because I love to drool over the pictures.
Maybe you will to?

xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar