mandag den 4. februar 2013

We could totally be friends # 2 - noget med støj

Den næste blog jeg gerne vil vise frem er af tysk, måske østrigsk afstamning -jeg er ikke helt sikker, men i hvert fald er den underskøn!

Jeg tror hendes blogs navn er noget med meget støj...

Anyways...
Jeg er sikker på at mig og kvinden bag, kunne blive rigtig gode venner, i hvert fald er jeg sikker på vi kunne have rigtig meget at snakke om.

Hendes blog er lys og indbydende, og man bliver helt glad i låget, inspireret.. og meget mere!

Men tjek hendes side ud, hun er fuld af gode idéer og laver en masse DIY'er, i love it!









English recap: Im sure that me and the woman behind the blog i'm showing you could talk for hours if we met, she simply has the most inspiring blog and fantastic DIY's. I cant help it, i love it!



xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar