torsdag den 28. februar 2013

Little things






For at være ærlig, så syntes jeg at jeg er ret god til at forkæle mig selv - når tiden er til det, og det syntes jeg den skal være ofte. Man må gerne forkæle sig selv!
Derfor vil jeg nu indføre 'little things' til bloggen, så der fremover vil komme glimt af de små ting som gør livet lidt sødere, i hvert fald for mig.

Det kan være lige at gøre lidt mere ud af morgenmaden ved f.eks et glas friskpresset appelsinsaft eller et karbad efter en lang arbejdsdag, at surfe yndlingsblogs, glimtende negle på en onsdag, et stykke chokolade eller to, det kan også være at læse et lækkert interiør magasin med en dejlig juice 'on the side'.
Det kan være mange ting, og ikke nødvendigvis store og dyre ting, som gør at jeg føler mig lidt forkælet.
Bare "little things"...

En anden ting jeg også elsker er, at blive forkælet. 
Jeg fik blomster i mandags af min kæreste - godt nok havde han fået dem af sin nye arbejdsplads fordi han havde første dag, men som han sagde da han kom hjem så betød det jo ikke noget, for nu gav han dem jo til mig :-)
Og det er jo så rigtigt, man må gerne glædes selv vil de små ting :-)

English recap: To be honest, I think I'm pretty good at treating myself. Small things like sparkling nails on a wednesday, a fresh juice from the morning, reading my favorite magazine on 'joe and the juice', small things, but it makes me feel blessed.
From now on i will post those 'little things', so i can capture and share that feeling.

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar