onsdag den 16. januar 2013

We could totally be friends # 1 - Andet smukt


Muita ihania er en finsk blog, som en smuk kvinde ved navn Tiina står bag.
"Muita ihania" betyder på dansk "andet smukt", og som hun selv siger, kan hun godt lide navnet på grund af dets betydning, og så fordi det ser lidt japansk ud. Skønt! :-)

Åh jeg er sikker på Tiina og jeg kunne blive gode venner. Prøv nu lige at se hendes alt for lækre univers. Hendes sans for farvesammensætning, hendes evner inden for strik, broderi og syning, hendes alt for smukke børn. 
Se selv.


















Åh ja, åh ja, åh ja.
Bare lad dig selv drømme videre inde på hendes blog.



Dette var første indlæg i en serie kaldet "We could totally be friends", læs mere om den her.

xx







2 kommentarer:

  1. Guuud hvor skønt og hvor er det sjovt, at jeg rent faktisk har pinnet adskillige af de billeder på Pinterest uden at vide, hvor de kom fra. Hopper straks forbi - tak for deleren :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heeeelt forelsket i hendes blog. Jeg bliver så glad i låget af de farverige billeder, og at hun selv strikker, syr, hækler og broderer det hele er bare så fantastisk!

      Slet