tirsdag den 22. januar 2013

I (heart) StarRock


Kender du StarRock?

Jeg var til et lille smykke-party i torsdags, med de fineste smykker jeg længe har set.
Rockede smykker, punkede smykker, stjerne smykker, knyttede smykker, der var alt hvad hjertet kunne begære. 
Hvis ikke det var Januar kunne jeg nok have købt lidt af hvert, trods priserne er lave er kvaliteten er høj. Alle kan være med :-)

Kvinden bag hedder Charlotte, og det er hende som designer alle smykkerne, hvor de så bliver produceret i Østen.




Halskæden på det andet billede måtte gerne have været min, jeg syntes desværre bare ikke den klædte mig da jeg fik den på. Men jeg syntes den ser så sej ud :-)

Her nedenunder kan i se hvad jeg kom hjem med :-)




3 kommentarer:

  1. ja, de er så fede, har armbåndet med stjerner af rindsten.

    SvarSlet
  2. De ser flotte ud! Har ikke hørt om dem før, men kan rigtig godt lide læderarmbåndene, så det må være værd at tjekke ud :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det ud til at være en lækker butik - en jeg helt sikkert bliver nødt til at besøge. Det er forresten et virkelig flot armbånd, du har fundet:)

    SvarSlet