søndag den 6. januar 2013

Refresh!







Hvis det stod til mig så blev det forår lige efter nytår...
Men det er som om at årstidernes skifte ikke lige er helt enig med mig. Det er stadig mørkt og uendeligt gråt udenfor.

Men så måtte jeg jo gøre noget ved det selv. For når nu det er forår inde i mig, så skal jeg selvfølgelig også omgives af lidt forår. Forår i min stue, lige hvad jeg havde brug for!

Forår er min yndlings årstid, så jeg kan slet ikke vente med at den sådan starter, i virkeligheden...
Hvornår starter foråret hjemme hos dig?

xx

4 kommentarer:

  1. Man kan da næsten ikke undgå at komme i forårs humør med de billeder.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, bare ærgerligt de friske afskårede blomster ikke holder længere end de gør!

      Slet
  2. Jeg venter også bare så utålmodigt på foråret!
    Hos os er det desværre ikke blomster der indikere foråret, vores bøllekat tror nemlig at vaserne er til at bade i. Så det bliver noget værre rod.
    I stedet plejer jeg at sy nye puder gerne i forårsfarver men det tror jeg ikke det bliver i år.. Vi må se hvad jeg finder på.

    god aften.

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad med blomster med jord på, vil katten heller ikke lade dem være?
      Jeg kunne simpelthen ikke undvære friske blomster her i mørket. De gør mig i så godt humør og dufter fantastisk!

      Kh

      Slet