mandag den 28. januar 2013

Hold da magle

Hold da magle eller holy cow!

På Ebay kan man bare finde smykker til I-N-G-E-N penge, som jo gør en smule ondt i maven på en, som selv laver smykker, og ikke engang kan købe materialer ind til den pris som disse smykker bliver solgt for..
Ja okay, måske er det så også en dårlige kvalitet, men hold da magle, hvordan gør de det?


fundet her


fundet her


fundet her

Altså come on, øreringene her, koster kun omkring 10 kroner!
Ikke fordi det faktisk er noget jeg stolt støtter op om, for der jo ikke nogle butikker i Danmark, som kan være med i kapløbet om kunderne hertil, og ikke nær et fairtrade produkt, men jeg kunne alligevel ikke dy mig for at købe et par af de nederste..
Men for god sake, jeg er jo på SU! (Ja, jeg har dårlig samvittighed!)

Mit spørgsmål til jer er så;

Hvis du kan spare, gør du det så? Eller køber du kun produkter som du ved har en "god historie"?

- English recap: I have found some really cheap earrings on ebay, but I don't know if I find it okay to buy such cheap products, because they are not nearly fairtrade products.

xx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar