mandag den 28. januar 2013

Havregrød - en god start på dagen



Som før nævnt har jeg haft rigtig meget at se til på det sidste, og en rigtig god start på dagen og det er noget jeg prioriterer rigtig højt, er en god portion havregrød fra morgenstunden.

Det er hurtigt og nemt, og det giver bare sådan en god mæthed. Faktisk er det så godt at jeg glemmer at spise mellemmåltid, simpelthen fordi jeg ikke er sulten, og det er faktisk ret dejligt ikke altid at skulle have noget med i tasken til "hvis nu man bliver sulten", når nu man er travl.

Jeg varierer grøden lidt, så det ikke bliver kedeligt :-)

Så mit tip til dig, er prøv havregrød med kanelsukker og friske blåbær på toppen, eller med blåbær og granatæble blandet med når grøden koges. Det er så lækkert!

- English recap: Since i have been very busy, I have to start with a nice morning meal, and most of the days I go for oatmeal porridge. I eat it with a little twist, such as, with cinnamon and fresh blueberries on the top, or with pomegranate and blueberries in the porridge when i cook it.
It is such a nice way to start the day!

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar