søndag den 27. januar 2013

Forsømt hjem

Den sidste uge eller to, har været meget travle for mit vedkommende, og det har altså medført at mit hjem kun har været et sted jeg opholdt mig for at sove...

Det kan ses på f.eks. blomsterne...


Så de måtte altså lade livet her til aften.. Eller måske de jo faktisk gjorde det for noget tid siden, uden jeg bare havde tid til at opdage det.

I morgen starter skolen igen, så nu skal der også være tid til det, oven i alle de andre ting jeg har gang i. 
Puha. Siger jeg bare!

De travle uger satte sig dog også lidt på mit "skrog" her i weekenden, da jeg har haft så ondt i halsen og hovedet - måske var det kroppens signal om at det var tid til at slappe af? 
Det gjorde jeg i hvert fald. Jeg har sovet næsten to dage væk.
Men nu føler jeg mig også frisk og klar på en ny uge. Dejligt :-)

Jeg håber i vil blive ved at følge, bare lige indtil "stormen" er redet over, for jeg skal nok vende stærk tilbage hertil :-)

- English recap: I have been so busy, and only been home for sleep, as a result my plants died from me. The reuslt of two busy weeks, was my body telling me to relax by giving me a lot of headache and sore throat, so I have been sleeping the whole weekend away.. But now I also feel fresh and ready for a new week, that's lovely!
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar