fredag den 4. januar 2013

Et nyt år

Jeg laver alt nytårs forsættere, men jeg er elendig til at holde dem...

Men derfor gørjeg det altså alligevel i år også. Hvis de så bare holder en måned er det også OK.
Normalt laver jeg dem bare i mit hoved, i år prøver jeg noget nyt.

Jeg skriver dem ned...



- Lære at hækle
- Lave mere origami
- Træne 3 gange ugentligt
- Rydde op i mit kælderrum
- Holde loppemarked
-Rydde op i krea-ting
- Gøre rent hver fredag
- Blogge mere
- Få ordentlig gang i min amio-shop

1 kommentar:

  1. Wow det er da også lidt af en mundfuld!
    Jeg tænker at oprydning af kælder rummet alene ville være nytårsfortsæt nok for mig ;-).
    Jeg er spændt på om din nye metode virker. Det må du holde os opdateret på. Hvis det virker vil jeg da prøve næste år :-).

    SvarSlet