fredag den 21. december 2012

Julemandens værksted

Hjemme hos mig er det lidt ala julemandens værksted.. Eller måske "julie"mandens værksted..

I hvert fald havde jeg planlagt ret mange hjemmelavede gaver i år, og min kæreste har fået lov at tage del i glæderne.

Der er lidt gaver af træ, lidt af stof, og lidt af ler. Nu håber jeg bare at alle bliver glade.
Jeg har det altid lidt ambivalent med hjemmelavede julegaver, da jeg er bange for at modtageren ikke bliiver glad - og det er jo ikke ligefrem noget der kan byttes. Samtidig har jeg det også bare sådan, at de kan skisme ikke være andet bekendt end at blive glade for jeg har lagt mange timer og tanker i hver gave.
Bum!

Sådan her ser mit julemandsværksted ud...






Jeg har købt de fineste papæsker man selv skal samle i Ikea - 7 æsker i enten lilla, turkis eller lime, for 39,- kr. Det giver bare lige lidt ekstra lækker-ness at ligge en fin gave i en fin æske. Papirslinealer til stjerner og bølgepap er også fra Ikea.

Trækugler i forskellige størrelser, fra Panduro og Søstrene Grene, Lædersnor, silkepapir og gavepapir fra Søstrene, Lysmanchetter fra Panduro.

Nu mangler jeg kun at lave 4 gaver til! 
Et IPad etui skal syes og smykker skal kreeres. 

Der er travlt her i mit lille værksted!

xx

5 kommentarer:

  1. Årh jeg ville så gerne eje sådan en kugle lysestage! Hvordan laver du hullerne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hullerne har vi lavet med fladbor, min kæreste hjalp mig, for det var lidt svært faktisk :-) Men vi skal helt sikkert lave flere.. I første omgang blev det 4 lysestager, dog kun med plads til 2 lys - i stedet for 4, som der er i Ferm Living's udgave.

      Kh

      Slet
  2. Hvor er du sej og det er da super flotte gaver så selvfølgelig bliver alle glade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg i hvert fald :-) og tak!

      Kh

      Slet
  3. Fed idé med de der målebånd til stjerner : )

    SvarSlet