lørdag den 22. december 2012

Dejlige December


Indlæggene har været få og små her i December, men jeg har bare haft det så dejligt at tiden hertil har været nedprioriteret..



Engel lavet sammen med Camille, ud f hendes hænder og fod :-)


Hygge med lille Arthur <3 p="p">

En dejlig lille Freja og hendes far som sidemænd, til mine forældres kobberbryllup :-)


Strikkede skovnisser i uld, stoppet med uld. Ikke så julede endda - det passer mig fint!


Julemanden kom min vej og jeg fik en sæk fyldt med chips, cantuccini og den lækreste paté. Uhm, den var god!
- På julemandens holdvar Aegis Media og Rebekka, Tak til jer :-)


xx

3 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder.
    Jeg er ret vild med englen, og vil gerne bruge den på mit arbejde. Jeg kiggede lige forbi din pinterest-side, men kunne ikke se englen der. Må jeg pinte den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen til at pinne :-) Det er ikke min ide oprindeligt, men en fra min strikkeklub havde lavet den med sin datter... Kh

      Slet
    2. Du er velkommen til at pinne :-) Det er ikke min ide oprindeligt, men en fra min strikkeklub havde lavet den med sin datter... Kh

      Slet