onsdag den 14. november 2012

Se min kjole - See my dress


Jeg har syet en hverdagskjole, som egentlig bare er en oversized sweatshirt i kjolelængde, med elastisk i ærmerne (fordi jeg oftest alligevel har dem sidende oppe på armen, og så det altså pænere end opsmøg)...

Jeg er ret tilfreds, og skal i hvert fald sy mindst en til!

-

I have sewn a everyday dress, which actually is a oversized sweatshirt with dress length and elastics in the sleeves (i always wear the sleeves up my arm, in elastics looks better than folding it)..

I am pretty satisfied, and i am definitely sewing one more!

xx

6 kommentarer:

  1. Det er jo lige sådan én jeg har ledt efter længe! Syr du på bestilling? Den ville være skøn med noget leo-stof på skuldrene...
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, nu er du bare klar til fest ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver dag er en fest, så jeg har den på så ofte som muligt :-) Det er derfor jeg må ha' mig en mere :-)

      Kh

      Slet
  3. Hvor er den bare flot!!!
    Du er bare så dygtig.

    Www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet