onsdag den 14. november 2012

Less is more

Jeg bruger sætningen "Less is more" igen og igen.

Både på mine kurser, f.eks. når jeg underviser i cupcakes, men også på andre tidspunkter syntes jeg det er vigtigt.
Da jeg skrev skriftlig eskamen for to uger siden, lød opgaven på 5 spørgsmål, men det femte spørgsmål behøvede ikke blive besvaret hvis man syntes allerede at have besvaret det i de første fire.
Jeg sprang 5'eren over, men da jeg så snakkede med mine klassekammerater kunne jeg godt høre at jeg nok var den eneste der havde gjort således.

Jeg var lidt nervøs idag, da jeg åbnede min mail for at se hvilken karakter jeg havde fået, men less is more, åbenbart også i dette tilfælde!

Jeg tænker om "less is more" skal til at være min læresætning på alle områder af livet...



I often use the sentence "less is more".
On my cupake workshops, but always in my everyday life.

When i attended a written exam at my school, 2 weeks ago, the assignment contained 5 questions, but you didn't have to do the fifth if you already had answered the question. 
So i didn't, figuring that i had already answered the question more or less. But when i discussed the assignment with my classmates, i think i was the only one not answering question 5. 

So I was a bit nervous today when i opened my mailbox to see what grade my assignment got.

I got 10! Which is the second highest grade you can have in Denmark :-)

Again and again, the sentence "less is more" feels like the right for me. I wonder if i should start doing it in every way of life.

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar