lørdag den 20. oktober 2012

Sov godt - Sleep tight

Jeg har ondt i maven, kriller i maven kvalme, jeg kan ikke sove.
Om under 12 timer skal min morfar begraves og jeg har nu endnu sværere ved at forstå det og acceptere det.

Jeg har så mange ting jeg gerne vil fortælle min morfar, spørge ham om. Jeg har tusind tanker, og alligevel føler jeg mig tom inden i.

Morfar, er du okay? Er det rigtig hvad de siger, at det ikke gjorde ondt? Er du glad der hvor du er nu?Ses vi igen? Morfar, jeg savner dig. Og vil altid elske dig! 

-

I feel bad, i can not sleep.
In less than 2 hours my Grandfather is buried and i hardly understand it, beside i wont accept it.

I have so many questions for my Grandfather, so many thing I want to ask him about. I have thousands of thoughts, and even though i feel empty inside.

Grandfather, are you okay? Is it right what they say, it did not hurt? Are you happy where you are? Do we meet again? I miss you. And I will always love you!

The picture says "Sleep tight" in danish and hangs above my bed.




Min morfar i sommers.
-
My Grandfather this summer.



xx

3 kommentarer:

  1. Sender dig nogle varme tanker.
    Sov godt trods alt ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Puha... det er aldrig rart at skulle sige farvel. Varme tanker herfra.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. Håber du fik sagt godt farvel/ på gensyn!

    SvarSlet