onsdag den 3. oktober 2012

Over sengen





Over vores seng har jeg lavet en lille samling af forskellige ord som jeg godt kan lide at falde i søvn til, kombineret med blomster og et smukt gammelt billede jeg har fået af min farmor.

SOV GODT bogstaverne købte jeg i sommers hos Le Bix, til 10 kr. pr. bogstav.

De små rammer hvor der stå henholdsvis "Don't stop dreaming, theres nothing wrong in wanting more" og "Always kiss me goodnight" har jeg selv lavet og printet ud, og sat i rammer som jeg har fået af min mormor. Helt sikkert nogen hun har fundet på et loppemarked.

Orkideerne er helt nye, og dem lavede jeg i går. De skjuler nogle huller og pletter som jeg ikke lige var så glade ved. Jeg fandt frem til et print på pinterest. Hvis du selv kunne tænke dig at lave nogle, så kan du finde dem lige her.


Hvordan ser der ud ovenover din seng?

Kh

1 kommentar: