mandag den 1. oktober 2012

Ønsker

Jeg har gemt et gavekort, som jeg fik til min fødselsdag i maj, til når jeg sådan rigtig havde brug for at forkæle mig selv. 
Og sådan har jeg det nu.

Jeg har en fuldt booket uge forude.
Dage, aftener og weekend. 
Kun med små åndehuller.

Bl.a. skal jeg i skole 3 dage og dertil er der jo en del læsning (skulle have været i skole fire, men så lavede de skemaet om i sidste øjeblik og jeg skal arbejde), arbejde 14 timer, i strikkeklub, til spilleaften, til bestyrelsesmøde og holde cupcake kursus + planlægning og indkøb dertil.

Og de sidste pare uger, efter jeg er startet i skole igen, har også været ret heftige...
Så bloggen lider lidt derunder. Jeg håber at kunne blive bedre til at prioritere min tid i de kommende uger, for jeg savner bloggeriet.

Men nu til de ønsker der... som alle, hver for sig, koster under 200 kr. 

Skærebræt

et smukt smukt skærebræt
fundet her
et krøllet papirkrus, i porcelæn
fundet her


en mælkekarton, i porcelæn
fundet her


en mormor tallerken
fundet her

2 kommentarer:

  1. Man kan da sige at man får noget for pengene, og pas nu på dig selv ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Haha det der "plastik krus" hvor er det bare fedt! Virkelig specielt! :D

    SvarSlet