onsdag den 3. oktober 2012

Min vindueskarm





Sådan ser min vindueskarm ud. 
Den er kæmpe stor og lang, og jeg elsker at flytte rundt på de ting der står der, så det sker ofte. 
Det bliver ændret i tagt med årstiderne og mit humør. 

I øjeblikket er det sarte farver, ikke noget jeg faktisk har tænkt over før nu, hvor jeg ser billederne.

Jeg elsker min samling af gamle mælkeflasker, og en gang imellem er der også blomster i dem, men ikke altid - som nu. Jeg kan lide dem både med og uden blomster.
Men de er først lige kommet frem igen, efter at have stået i gemmerne i noget tid. De var savnet.

Mine kähler avvento træer, de står stort set altid fremme, og altid i selskab med uglen som jeg fik i julegave fra min lillebror. Den er fra Notre Dame, på Nørregade. Jeg elsker den butik :-)

Den lille fugl ved siden af mælkeflaskerne er skåret i kanel træ, og den dufter så dejligt. Jeg elsker duften af kanel!

Det er på opfording fra Dorte med bloggen by.bak at jeg viser min vindueskarm frem. Du kan selv oploade et billede af din vindueskarm på hendes facebook side og være med i en lille konkurrence :-) 

Hvordan ser din vindueskarm ud?

Kh




1 kommentar:

  1. Hvor fint :) vi har desværre ingen vindueskarm i vores stue, men en lang en i vores soveværelse, så den er også fint dekoreret :)

    SvarSlet