torsdag den 11. oktober 2012

Min sø - My lake



Der er altid plads til lidt neon - There is always a place for some neon :-)






Nogen har bygget en flydende seng - Somebody made a fleeting bed :-)


Der er ikke meget at sige andet end at jeg er glad for min sø. I daglig tale hedder den bare "Søen". Men i virkeligheden er dens rette navn nok Lyngby Sø.
I virkeligheden er den jo heller ikke min sø alene, jeg  må dele med både Frank Hvam og Statsministeren. Og mange andre :-)

Så på min vej hjem fra arbejde måtte jeg lige forbi, også selvom det ikke var den direkte vej hjem. 

Søen er helt klart et af mine yndlingssteder :-)

-

There's not much to say. I love my lake. Normally I just call it "The Lake", but it's officially name is "Lyngby Sø". And to be correct, it's not my lake either. I share it with a lot of others, Frank Hvam (Danish actor and comedian) and the Prime minister for example.

Even though it wasn't the direct way, I just had to get my way by the lake today.

The lake is one of my favorite places to be :-)


xx

2 kommentarer:

  1. Du skal skam også dele med mig og mine forældres hund. :) det er et skønt sted!

    Ha' en god dag. :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det idyllisk ud :) Ærgerligt Lyngby er så langt fra Aarhus.

    SvarSlet