lørdag den 27. oktober 2012

Lidt om postkort

Jeg har noget med postkort...

Jeg kan ikke gå forbi gratis postkort, og heldigt for mig findes de rigtig, rigtig mange steder.. 
Jeg er også lidt fræk, så hvis jeg ser nogle som jeg virkelig godt kan lide, så tager jeg mere end et. De er jo gratis :-) 

Men her for ikke så længe siden så jeg så en lille konkurrence inde hos sisterbrandt, hvor man kunne vinde nogle af deres kort. 
Jeg var heldig, og nu er de kort jeg vandt landet hjemme hos mig :-)

I have a thing about postcards, i just can't walk by those free ones, without collecting. Therefore i loved when sisterbrandt had a little give-away which i gladly attended, and won :-)


Fint brev til mig :-) - A fine letter for me :-)


Jeg elsker bare den lille kanin-papirclips - I just love the little bunny-paprclip


Fine kort fra sisterbrandt - Fine cards from sisterbrandt


En lille stak nye postkort... Hm, hvis jeg siger jeg har over 300 postkort tror jeg ikke det er helt forkert.
-
A bunch of the newest collected postcard. I think I have about 300 postcards if i count them all.



Har du også noget du samler på, noget du bare ikke kan gå forbi?
-
Do you also have something you just cant walk by, something you collect?


xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar