fredag den 12. oktober 2012

Kaffe, tak! - Coffee, please!

Min morgen startede lidt hektisk med at vækkeuret ikke ringede, og jeg vågnede en halv time efter at det skulle have ringet. Desuden kom jeg til at tage toget et stop for langt, i stedet for til den station hvor jeg skulle skifte, fordi jeg sad og var lidt træt.

Ups, tilbage igen, skifte spor og med det rigtige tog hen til der hvor jeg rigtig skulle være.

Nu har jeg altså brug for lidt kaffe!

-

I had a kind of hectic morning, since my clock did not ring, and I woke half an hour later than the time I actually should have been up.
Beside that, i accidentially took my train a stop too far from the station i was supposed to shift train at, because I was a little tired...

So now I really need some coffee!



Håber i alle får en god dag :-)


Hope you all will have a good day :-)


xx

2 kommentarer:

  1. Pyha - lyder som om du virkelig trængte til den kop kaffe - håber din lørdag morgen er lidt mindre hektisk :)

    SvarSlet
  2. Det lyder til, at det var en veltrængt (og velfortjent) kop, du endelig fik drukket.

    SvarSlet