torsdag den 25. oktober 2012

Etsy love #3

Jeg er vild med etsy, så jeg tænker at der skal komme et "etsy love" indlæg hver torsdag, hvor jeg viser mine favoritter.

Denne gang er det insekter som er på programmet.

Jeg er vild med insekter til pynt, ikke levende :-)

-

I kinda love etsy, therefore i will make a "etsy love" post every thursday, so i can show you all my favorite things.

This time i have fallen for insects.

I like insects as decorations, not the living ones :-)

Green Bottle Fly - Resin ring - Size S

en fingerring med flue på - fundet her

Stag beetle. Stag bug. Hands embroidery in wooden hoop. Wall decor. Organic. Woodland. Made to order. -10% discount code oct2012

broderet bille - fundet her

Art Print - Beetle Identification Chart

biller på print - fundet her


xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar