torsdag den 6. september 2012

Strikkeklub

I går var jeg i strikkeklub.

En strikkeklub som er opstået igennem Farmorfabrikkens fine formidlingsside.

Det var første gang vi mødtes i går, 5 "piger" i alderen 24-51.

Jeg hyggede mig gevaldigt.

Det tror jeg også de gjorde.

I hvert fald har vi aftalt datoer for nye strikke-dage helt frem til Januar.







For et par uger siden startede jeg på et halstørklæde, i forskellige tykkelser striber af tre forskellige farver garn.

Garnet købte jeg til ca. 5 kr. nøglet på Lyngby Loppetorv da Cecilie havde en bod der.

I går afsluttede jeg det, og da det nok lige er varmt nok endnu, venter jeg med at tage det på :-)

Men jeg har fået mod på at hækle lidt, så det tror jeg at jeg skal bruge mine eftermiddagstimer på Gentofte hospital på, mellem undersøgelser.

Min næse er for smal indvendig, og det er lidt et problem, som jeg skal finde ud af om kan rettes op på!

Ha en god dag :-)

Kh

3 kommentarer:

  1. sikke en god strikkeblog du har :) melder mig som fast læser og ser frem til flere fine ting. Kig vt forbi mig.
    mvh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, strik er der altså desværre ikke meget godt af her - men måske der kommer noget mere med tiden:-)

      Kh

      Slet
  2. Findes der sådanne strikkeklubber i nærheden af Lyngby? :)

    SvarSlet