fredag den 7. september 2012

Nye leo-lækre bukser

Jeg måtte lige flashe de nye bukser jeg liiige har syet i leopard print. Denne gang er det stretch satin jeg har syet i, og de er bare SÅ dejlige at have på!

De er også lidt tykkere i det end bomuldsbukserne, så satser på jeg snildt kan bruge dem når det blivere koldere uden at skulle have lange underhakkere eller strømpebukser inden under...

Jeg elsker dem allerede :-)

Stoffet er fra stof 2000 til 89,95 pr. meter.



Jeg havde lige lidt for meget iver over at mine nye bukser var så dejlige at jeg var ved at falde da jeg tog billedet, derfor stritter min storetå så sjovt. Haha :-)

Og de blå-gule snore er bare Otto der står bag mig med sit legetøj, tror han troede at min iver var fordi at vi skulle lege :-)

God aften!

Kh


2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de blevet flotte! :) Dem kan du godt nok være stolte af! :D

    SvarSlet