fredag den 21. september 2012

Note to myself



Jeg har for noget tid købt disse notesbøger til mig selv, fra søstrene grene.

Den store har jeg med i tasken når jeg skal nogle vegne, og indtil videre er der en kæmpe to do liste deri. 
Den er tiltænkt at når jeg er på farten, kan skrive og skitsere idéer eller nedskrive ting jeg skal undersøge.

Den lille bog ligger under min hovedpude sammen med en lille pen, for jeg har det med at vågne om natten og tænke på alle mulige ting som jeg måske lige skal huske, undersøge eller blog-idéer. Ja egentlig kan det være mange forskellige ting, men jeg tænker at hvis jeg så får skrevet dem ned når jeg vågner, falder jeg måske lettere i søvn igen :-)

Har du også en notesbog?
- og hvad skriver du i den?

Kh

2 kommentarer:

  1. Jeg har en ide bog som ligger inde ved mit kreative bord. Der skitserer og skriver jeg også en masse ideer ned i :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé - det skulle jeg nok prøve... Når jeg ikke har tid, får jeg en masse idéer, når jeg så har tid, han jeg ikke huske nogen af dem!
    Sådan føles det i hvert fald nogen gange : )

    SvarSlet