mandag den 17. september 2012

Håbløst forelsket



Jeg har siddet og surfet lidt på stof2000's side, og jeg er helt fåbløst forelsket i flere af de nye stoffer med dyreprint.

Se nu bare her...

Voile m/print Mørk rød lilla
Lækker støvet lyserød voile, fundet her

Buks med leopardprint

Lækre leo-bukser, fundet her

Viscose jersey m/print Jord
Beige jersey med leo print, fundet her

Camille med smocksyning

Støvet blå voile med leo print <3 p="p">fundet her


Desuden så er der også mange andre nye prints, som jeg er helt forgabt i.
For eksempel dette stof;

Voile m/print Sort
fundet her

Dorte fra bloggen by.bak har syet en SÅ smuk bluse i dette print. Jeg er helt vild med den!



Jeg ville ønske at mit budget for stof var lidt større i denne måned, for jeg har så mange gode idéer til ting jeg kunne sy med sæsonens nye stof!!


Har du også fundet nogle favoritter jeg måske skal kigge nærmere på?

Kh

1 kommentar:

  1. Jeg kan fornemme at du snart bliver en fattig leopard elsker ;)

    SvarSlet