søndag den 2. september 2012

Hooked

Jeg ved ikke hvad det er Line har gjort ved mig på syskolen, men jeg er totalt hooked.. Jeg kan simpelthen ikke få nok af det dersens leopard print, og det jo ikke fordi hun har talt om det eller noget... bare luftet det lidt for mine øjne.


Så nu har jeg fået fat i to nye stykker stof, det lyse er jersey og det mørke er stretch satin, som henholdsvis skal blive til nederdel og skuldre på bluse, og så bukser.

Jeg kan bare slet ikke vente på det er færdig syet og jeg får det på!!!


Faktisk havde der sneget sig lidt leopard ind i mit hjem inden jeg mødte Line og hendes syskole, men det var faktisk også det eneste jeg havde inden!!!


En mascara med leopard-print!

og nu må jeg ellers nok sige at min samling af leopard-print er ved at være stor...måske jeg snart skulle hooke op med noget andet, for ellers bliver jeg den nye leopard-dame!

Hvad er du hooked efter?

Kh


4 kommentarer:

  1. Jeg elsker også leopard (og at sy, hehe;))
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. jeg er ikke faldet på leopard trenden endnu men mon ikke den kommer ;) især med noget neon til ?
    jeg er ihverfald faldet på liberty stof, det troede jeg ikke for 1 år siden, og sammen med neon uha uha :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhaa, ja, neon og leopard er for dejlig en kombination.
      Jeg har købt noget neon pink, neon gul og neon koral bånd hjem som skal kombineres med noget leopard til nogle nøglesnore. Oppe i mit hoved ser det heeelt fantastisk ud :-D

      Kh

      Slet