fredag den 7. september 2012

En bluse



Jeg har syet en bluse i jersey efter Lines mønster...

Eftersom jeg kun nåede at tegne den af og klippe ud sidst jeg var på syskole, så fik jeg ikke lige alle de sædvandlige fifs og gode vejledning som man plejer når man syr hos Line... Hvilket så også kan ses på resultatet...

Jeg er ikke helt tilfreds, men jeg har alligevel mod på en mere, så jeg tror jeg prøver igen, og laver lidt om på den måde jeg syede blusen denne gang.

Jeg gad ikke pille op for at prøve at lave f.eks. halsen pænere, for jeg er stadig usikker på om jeg overhovedet får blusen på... 

De der striber er søde.. men kan ikke helt finde ud af at bære det syntes jeg.

Jeg plejer jo at gå i sort!



Hav en god dag, og lige om lidt er det weekend, og den håber jeg også bare blive rigtig god :-)

Kh

2 kommentarer: