lørdag den 22. september 2012

Efterår # 2

Efter opfordring fra nogle af jer søde læsere, måtte jeg jo hellere se at blive lidt dus med det dersens efterår. 
Efteråret kom til mig, og så måtte jeg også komme til det...

Jeg tog gummistøvlerne på, Otto blev sat i cykelkurven, og så cyklede vi i skoven...


Der er stadig grønt derude!


En af de ting i nævnte, som var godt ved efter året, var bl.a. varm kakao.
Derfor stod den på varm kakao herhjemme da vi kom hjem fra skoven, kombineret med vafler, som helt klart er yndlings-efterårs-spise.



Så nu er jeg klar, efterår kom bare an :-)

Kh

5 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt, og sikke nogle fine billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:


    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  2. Uhm vafler og varm kakao! <3
    Jeg bliver helt misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen til at komme forbi Henriette, sammen med lille Liam, til varm kakao og vafler :-)

      Kh

      Slet
  3. Ej, hvor ser det hyggeligt ud! :) Jeg elsker også at være i skoven, det kunne være jeg skulle anskaffe mig en hund så jeg kom der noget mere? :D
    Lækkert med vafler og kakao. :)

    Ha' en skøn søndag, julie! :D

    SvarSlet