tirsdag den 21. august 2012

Weekendens stilhed eller hvordan den virkelige verden så ud

Der har været lidt stille her på bloggen henover weekenden og lidt længere, og det er simpelthen fordi vi har haft så mange ting at se til derude i den virkelige verden! :-)

Vi kom hjem til Lyngby kl. 17 i fredags, og lørdag stod den på Sommerfest i andelsboligforeningen - hvor jeg sidder i bestyrelsen, og derfor ligesom var selvskrevet til festen. 
Det var en hel fantastisk fest! Vi var omkring 70 mennesker, og fik helstegt pattegris og dansede til langt ud på natten.

Jeg havde meldt mig på posten til at bage brød/flutes til middagen, og derfor blev der slags slået et par deje sammen da vi kom hjem fredag aften.

Når man sådan skal lave brød til 70 pers. så er det store portioner...



Desuden skulle vi, inden festen også lige forbi Hundige havn - for at kigge på en både plads, vi har nemlig købt båd! Men den får i at se på et andet tidspunkt.

Søndag skulle vi til fødselsdag hos min aller mindste bedste ven, Arthur - som fyldte 1 år :-)



I går skulle jeg bare komme mig oven på weekendens strabadser, jeg dansede nemlig i 4 timer nonstop i lørdags, og det knirker nu i mine knæ når jeg gå på trapper, hehe :-)

Håber også i havde en god weekend!

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar