tirsdag den 21. august 2012

Om -rykning, renovering, strukturering eller hvad man nu kalder den slags

Vores stue ser pt. sådan her ud,


(wow! Første gang jeg faktisk viser et reelt billede fra vores lejlighed!)

Men ok, det huer mig ikke lige, at den ser ud som den gør.

Derfor har jeg besluttet at det skal ændres, og der har jeg egentlig gerne villet rigtig længe, men så er det bare lige det der med at tage sig sammen, og beslutte hvordan det skal se ud!

Det som jeg gerne vil have lavet om er bl.a.:

- Kommoden. Den skal have en overhaling. Noget med maling og tapet
- Puderne. Der skal ske en forandring!
- Sætterkassen. Endnu en overhaling og noget med maling og tapet. Desuden skal den op på væggen!
-Væggen bag sofaen. Skriger for tapet!
- Ledningerne på lamperne over chaiselongen. Skal betrækkes med noget stof eller strik.
- Cola billedet over sofaen. Skal finde en ny placering, og så skal der noget andet op.

Tapetet til mine overhalinger og væggen er allerede fundet...


Lysegule striber til væggen bag sofaen, fra flügger.


Retro blomster fra Pattern Like til kommoden.

Jeg har så været lidt i tvivl om kommoden så skulle males, lysegul, lyseblå eller lyserød, men jeg tror endelig at jeg har besluttet mig for lyseblå.

Har du også nogle steder hjemme hos dig, som bare må laves om?

KH

6 kommentarer:

  1. Åh nej - græder lige et par stille tårer over, at du vil male kommoden - ja, i det hele taget gøre noget ved den. Jeg elsker de smukke gamle teak kommoder!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jeg syntes også den er fin som den er, egentligt. Det er bare fordi vi har så mange forskellige træsorter i stuen, og det kan mit øje ikke rigtig lide.

    Men jeg ved ikke om den er "ægte" teak, indvendig har den en anden træ farve, og det er en jeg bare har fundet til storskrald.

    Kh Julie

    SvarSlet
  3. Sikke fint du bor, jeg ville også male den hvis det var mig ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. Jeg prøver lige igen ;O) Min kommentar blev bare pist væk ???

    Jeg ville også male den hvis jeg var dig.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Dine kommentarer var røget under spam Mona, jeg ved ikke hvorfor :-(

      Jeg tror også jeg maler den, for det har jeg faktisk villet lige siden jeg fandt den tilstorskraldet...

      Kh

      Slet
  5. Tak for oplysningen,
    Alle kommentarer fra min stationære computere er forsvundet, det går bedre fra den bærbare.
    Må nok hellere få den tjekket.

    Mona

    SvarSlet