lørdag den 25. august 2012

Kan du kende det?





Hvis du nu tilsætter lidt sne måske? Og en sneboldskamp, og en masse børn, og en skræp rektor... som får en snebold på sig. UPS!

Det er nemlig den skole hvor Lille per har gået i de gamle Far til Fire film. Og skolegården herover er den jeg bedst husker fra filmen.. hedder den mon "Far til Fire - til nissebal i juleland"?

Første gang jeg var her, syntes jeg også at der så "bekendt" ud.

I virkeligheden hedder skolen Engelsborg skolen og ligger lige ved siden af hvor jeg bor i Lyngby. 
I dag er skolegården fyldt med små legehuse og en stor cykelbane, så Karoline og jeg var henne og løbe på løbehjul på cykelbanen :-)




Skolen er vidst også med i Bøllebob, og en eller anden julekalender jeg ikke lige kan huske...

KH

1 kommentar:

  1. Jeg læste lige dit indlæg og tænkte 'ja, den skole kender jeg da godt, der går min kusine!'. Men jeg kan godt se at Lille Per måske er en smule mere kendt :)

    SvarSlet